Sep 28, 2011

အကြည့်

ကျွန်မက Myanmar Youths in Action အဖွဲ့ဝင် တစ်ဦး ဖြစ်တဲ့အတွက် အဖွဲ့ရဲ့ activities အတော်များများမှာ လိုက်ပါရပါတယ်။ ကိုယ်တိုင်ကလည်း ဓာတ်ပုံရိုက် ဝါသနာ ပါတော့ အဖွဲ့ရဲ့ လှုပ်ရှားမှုတွေကို ဓာတ်ပုံလိုက်ရိုက်ဖြစ်ရင်း အလိုလို အဖွဲ့ရဲ့ ပင်တိုင် ဓာတ်ပုံဆရာ ဖြစ်သွားပါတယ်။ ကျွန်မ ကိုယ်တိုင်ကလည်း ဝါသနာပါတဲ့ အလုပ်ဆိုတော့ မငြီးမညူ ဓာတ်ပုံတွေ လိုက်ရိုက်ပေးတာပေါ့။

ပြီးခဲ့တဲ့ တနင်္ဂနွေနေ့က ပဲခူးမြို့နားက အဝိုင်းကျေးရွာက မူလွန်ကျောင်းမှာ ကျောင်းသား၊ ကျောင်းသူ အယောက် ၄၀၀ အတွက် စာရေးကိရိယာတွေ သွားလှူဖြစ်တယ်။ အဲ့ဒီတုန်းက ဓာတ်ပုံတွေ အများကြီး ရိုက်ဖြစ်ပါတယ်။ ကြည့်ချင်ရင်တော့ Myanmar Youths in Action ရဲ့ Facebook Page မှာ သွားကြည့်လို့ရပါတယ်။

အခုပုံတွေကတော့ အဲ့ဒီထဲမှာ မပါပါဘူး။ ဖြူစင်သန့်ရှင်းတဲ့ ကလေးလေးတွေရဲ့ အကြည့်လေးတွေကို စုစည်းထားတာပါ။




2 comments:

mae said...

love this set

Anonymous said...

ဒီလို အံ့ဖွယ်အမှုတွေ တစ်သက်လုံး တစ်ခါမှ မတွေ့ဖူးဘူး။
ကျွန်မခင်ပွန်းက ကျွန်မနဲ့ အသက် ၅ နှစ်သားလေးကို ထားခဲ့ပြီး ၉ လကျော်၊
ကျွန်မ အရမ်းစိတ်ထိခိုက်ပြီး စိတ်ပျက်မိတယ်၊ ကျွန်မခင်ပွန်းအပေါ်ထားတဲ့ ချစ်ခြင်းမေတ္တာကြောင့် သူ့ကို ကျွန်မဆီပြန်ပို့ဖို့ နေရာအမျိုးမျိုးက အကူအညီတောင်းခဲ့ပေမယ့် ကွာခြားမှုမရှိပါဘူး။ ကျွန်မအမေက ကျွန်မကို (DR DAWN) နဲ့ မိတ်ဆက်ပေးမချင်း ဒီဆရာဝန်က ကျွန်မကို ပြောပြပြီး ၄၈ နာရီအတွင်း ကျွန်မခင်ပွန်းက ကျွန်မဆီပြန်လာမယ်လို့ ကတိပေးခဲ့ပြီး ၄၈ နာရီအကြာမှာ ကျွန်မခင်ပွန်းက ကျွန်မကို ဖုန်းဆက်ပြီး ခွင့်လွှတ်ပေးဖို့ တောင်းပန်ခဲ့ပါတယ်။ သူက ကျွန်မကို ဘယ်တော့မှ ထားသွားတော့မှာ မဟုတ်ပါဘူး၊ ဒေါက်တာ DAWN ကို ကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ် ဘာလို့လဲဆိုတော့ အခုဆို ကျွန်မခင်ပွန်းနဲ့ ပျော်နေတာ 3 နှစ်ကျော်ပြီ၊ သူက ကျွန်မကို ဘုရင်မလို ဆက်ဆံတယ်၊
ပြဿနာတစ်စုံတစ်ရာရှိပါက DR DAWN သို့ ဆက်သွယ်ပါ။

*မင်းရဲ့ချစ်သူကို ပြန်ရဖို့။
* ပြန်လည်ညှိနှိုင်းရန်
*ကိုယ်ဝန်ဆောင်ရန်
*ကင်ဆာကို ကုသရန်
*လက်စားချေရန်
*စီးပွားရေးကိုမြှင့်တင်ရန်
* သင့်ငွေ/ပိုင်ဆိုင်မှုကို ပြန်လည်ရယူရန်
*HIV/AIDS သို့မဟုတ် အခြားရောဂါများကို ကုသရန်။
သူ့ကို ဆက်သွယ်ပါ: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp- +2349046229159