Jul 18, 2013

မောရှမ်းမြေသို့ အလည်တစ်ခေါက်


ရှမ်းပြည်နယ်ကို အလည်တစ်ခေါက် ထပ်မံရောက်ဖို့ အကြောင်းဖန်လာပြန်ပါတယ်။ ရုံးက လိုက်ပို့ပေးတာပါ။ ကားစင်းလုံးငှားပြီး အယောက် ၂၀ လောက် သွားကြမှာ။ ဒီတစ်ခေါက်က သူတို့တွေနဲ့ ပထမဆုံး vacation trip ။ ဘာလို့လဲဆိုတော့ အရင်အခေါက်တွေ သူတို့ ခရီးတွေ သွားတုန်းက ကိုယ် တစ်ခေါက်မှ မလိုက်ဖြစ်လိုက်ဘူး။ သွားစရာတွေ တိုက်ဆိုင်နေလို့ ကိုယ်က တစ်နေရာသွား၊ သူတို့က တစ်နေရာ သွား အဲ့ဒီလို ဖြစ်သွားတယ်။

ဒီတစ်ခေါက်နဲ့ဆို ၄ ခေါက်မြောက် ဖြစ်သွားပါပြီ။ ကျွန်မ သွားဖို့ စိတ်အဝင်စားဆုံး ပြည်နယ်တစ်ခုပါ။ ဒါပေမယ့် သွားခဲ့တဲ့ အခေါက်တိုင်းက ရှမ်းပြည်နယ်တောင်ပိုင်းကိုပဲ ရောက်ဖြစ်ပါတယ်။ ရှမ်းပြည်မြောက်ပိုင်းကို တစ်ခေါက်မှ မရောက်ဖူးသေးပါ။ အခွင့်အခါကြုံရင် သွားချင်ပါသေးတယ်။ ရှမ်းပြည်မြောက်ပိုင်း ဆိုလို့ ပြင်ဦးလွင် - လားရှိုးလမ်း အထွက်လေးပဲ ရောက်ဖူးပါတယ်။

အောက်ကပုံတွေက ပထမဆုံး အကြိမ် ရှမ်းပြည်သွားတုန်းက ရိုက်ထားတဲ့ပုံ အချို့ပါ။

အောင်ပန်းမြို့
ကလောလမ်း

ဒါကတော့ ၂၀၁၂ ခုနှစ်မှာ သွားတုန်းက လမ်းမှာ ရိုက်ခဲ့တဲ့ ပုံလေးတွေပေါ့။

Add caption
ဟဲဟိုး
ဘဝသံသရာ တံတား
အခု နောက်တစ်ခေါက် သွားရပြန်ဦးမယ်ဆိုတော့ ဓာတ်ပုံတွေ ထပ်ရိုက်ဖြစ်ဦးမယ်။ မောင်လေးရဲ့ ကင်မရာ ငှားလာတယ်။ အခုတစ်ခေါက်ကတော့ scene အသစ်တွေ ရမယ် ထင်တယ်။ ဘာလို့လဲဆိုတော့ မိုးရာသီကို တစ်ခါမှ မသွားဖူးဘူးလေ။

အခုတစ်လော ရန်ကုန် - မန္တလေးလမ်းမှာ ကားတိုက်မှုတွေ ဖြစ်တာများနေလို့ ရုံးက လူတွေက စိတ်ပူနေကြတယ်။ ကိုယ်လည်း နည်းနည်းတော့ စိတ်ပူတာပေါ့။ ဒါပေမယ့် လူဆိုတာ သေတစ်နေ့၊ မွေးတစ်နေ့ ပါပဲ။ ဒီတော့ ကိုယ်ကံပါလာရင် ဘုရားစာရွတ်လည်း မကယ်နိုင်ဘူးလေ။ ဒီတော့ ထူးပြီး စိတ်ပူမနေတော့ဘူး။ ကားပေါ် အိပ်လိုက်သွားမယ် (အိပ်လို့ရခဲ့မယ် ဆိုရင်ပေါ့)

တာ့တာ ရန်ကုန်။ သိပ်မကြာခင် ကိုယ် ပြန်လာခဲ့ပါမယ်။ အာညှိုး!

1 comment:

Anonymous said...

ဒီလို အံ့ဖွယ်အမှုတွေ တစ်သက်လုံး တစ်ခါမှ မတွေ့ဖူးဘူး။
ကျွန်မခင်ပွန်းက ကျွန်မနဲ့ အသက် ၅ နှစ်သားလေးကို ထားခဲ့ပြီး ၉ လကျော်၊
ကျွန်မ အရမ်းစိတ်ထိခိုက်ပြီး စိတ်ပျက်မိတယ်၊ ကျွန်မခင်ပွန်းအပေါ်ထားတဲ့ ချစ်ခြင်းမေတ္တာကြောင့် သူ့ကို ကျွန်မဆီပြန်ပို့ဖို့ နေရာအမျိုးမျိုးက အကူအညီတောင်းခဲ့ပေမယ့် ကွာခြားမှုမရှိပါဘူး။ ကျွန်မအမေက ကျွန်မကို (DR DAWN) နဲ့ မိတ်ဆက်ပေးမချင်း ဒီဆရာဝန်က ကျွန်မကို ပြောပြပြီး ၄၈ နာရီအတွင်း ကျွန်မခင်ပွန်းက ကျွန်မဆီပြန်လာမယ်လို့ ကတိပေးခဲ့ပြီး ၄၈ နာရီအကြာမှာ ကျွန်မခင်ပွန်းက ကျွန်မကို ဖုန်းဆက်ပြီး ခွင့်လွှတ်ပေးဖို့ တောင်းပန်ခဲ့ပါတယ်။ သူက ကျွန်မကို ဘယ်တော့မှ ထားသွားတော့မှာ မဟုတ်ပါဘူး၊ ဒေါက်တာ DAWN ကို ကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ် ဘာလို့လဲဆိုတော့ အခုဆို ကျွန်မခင်ပွန်းနဲ့ ပျော်နေတာ 3 နှစ်ကျော်ပြီ၊ သူက ကျွန်မကို ဘုရင်မလို ဆက်ဆံတယ်၊
ပြဿနာတစ်စုံတစ်ရာရှိပါက DR DAWN သို့ ဆက်သွယ်ပါ။

*မင်းရဲ့ချစ်သူကို ပြန်ရဖို့။
* ပြန်လည်ညှိနှိုင်းရန်
*ကိုယ်ဝန်ဆောင်ရန်
*ကင်ဆာကို ကုသရန်
*လက်စားချေရန်
*စီးပွားရေးကိုမြှင့်တင်ရန်
* သင့်ငွေ/ပိုင်ဆိုင်မှုကို ပြန်လည်ရယူရန်
*HIV/AIDS သို့မဟုတ် အခြားရောဂါများကို ကုသရန်။
သူ့ကို ဆက်သွယ်ပါ: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp- +2349046229159